Veel gestelde vragen

Op deze pagina treft u de meest gestelde vragen aan Oeteljee. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

 

Ik wil bestellen maar heb het morgen of overmorgen al nodig. Lukt dit?
Ik heb een bestelling geplaatst maar weet niet of deze gelukt is
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden
Ik heb bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden maar mijn bestelling nog niet ontvangen
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Kan ik mijn bestelling retour zenden?
De ontvangen track en trace code is niet bekend bij PostNL
Klopt de voorraad op de website?
Ik heb gemaild maar nog geen antwoord gekregen
Kan ik ook langskomen in de winkel?
Waarom kan ik een jasje online niet bestellen?
Welke maten jasjes zijn nog beschikbaar?
Ik heb een jasje afgegeven om te pimpen, wanneer is deze klaar?
Ik wil emblemen laten borduren, wat gaat dit kosten?
Kan ik ook pinnen in de winkel?
Kan ik bestelde emblemen strijken?
Kan ik mijn jasje laten pimpen?
 

Ik wil bestellen maar heb het morgen of overmorgen al nodig. Lukt dit?
Oeteljee tracht bestellingen voor zover mogelijk binnen 24 uur te verzenden. Tijdens het carnavalseizoen, in de periode van september t/m maart, krijgen wij echter zoveel bestellingen binnen dat dit soms langer kan duren. Daarnaast zijn wij afhankelijk van PostNL welke de bezorging verzorgd. Bestellingen geplaatst tijdens het weekend worden pas op dinsdag bezorgd.

Ik heb een bestelling geplaatst maar weet niet of deze gelukt is
Wanneer u een bestelling online heeft geplaatst en deze heeft afgerond middels een betaalopdracht krijgt u hiervan automatisch een bevestigingsmail toegezonden op het door u ingevoerde e-mailadres. Check of dit het juiste e-mailadres is en of de bevestigingsmail niet in de spam map van uw e-mailprogramma terecht is gekomen.

Verkeerd e-mail adres ingevuld? Laat dit ons dan even weten zodat we dit voor u aan kunnen passen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden
Zodra uw bestelling gereed is wordt deze verzonden naar het opgegeven bezorgadres. Wij trachten dit zo snel mogelijk te doen. In de carnavalsperiode september t/m maart krijgen wij echter zeer veel bestellingen binnen waardoor het verzenden langer kan duren. Bestellingen met op maat gemaakte artikelen (zoals bijvoorbeeld naamemblemen) nemen doorgaans enkele dagen in beslag voordat deze kunnen worden verzonden aangezien Oeteljee deze artikelen zelf produceert.

Nadat uw bestelling wordt verzonden krijgt u hiervan automatisch een bevestiging gemaild.

Ik heb bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden maar mijn bestelling nog niet ontvangen
Zodra uw bestelling klaar staat om te worden aangeboden bij PostNL krijgt u hiervan automatisch een e-mail toegezonden. Het tijdstip van aanbieden bepaald wanneer de verzending kan worden bezorgd. Aangezien wij 24/7 bestellingen gereedmaken kunt u hiervan ook 's avonds of in het weekend een automatische e-mail bevestiging krijgen. Klaar gemaakte bestellingen na 17:00 uur worden dan ook pas de volgende dag in de ophaalronde meegenomen. Klaar gemaakte bestellingen in het weekend worden pas op maandag in de ophaalronde meegenomen.

Voorbeeld 1: u krijgt donderdagavond na 17:00 uur een bevestiging dat uw bestelling wordt verzonden. Deze wordt dan vrijdag door PostNl verzonden en zaterdag of dinsdag bij u bezorgd afhankelijk van de drukte bij PostNL.

Voorbeeld 2: U krijgt zaterdag overdag een bevestiging dat uw bestelling wordt verzonden. Uw bestelling wordt dan pas dinsdag bij u bezorgd aangezien PostNL op maandag geen brievenbus post bezorgd.

Uitzondering: Pakketpost wordt van maandag t/m zaterdag door PostNL bezorgd. U krijgt bij verzending als pakketpost ook een track en trace code waarmee u de verzending en bezorgmoment kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dat kan. Lees op de pagina bestelling afhalen hoe u dit online aan kunt geven.

Kan ik mijn bestelling retour zenden?
Ja dit is uiteraard mogelijk. Indien een besteld artikel niet aan de verwachting voldoet kunt u dit meteen na ontvangst aan Oeteljee kenbaar maken door een e-mail aan Oeteljee te sturen of gebruik te maken van ons retour formulier.

Na ontvangst van de retour gezonden artikelen zullen wij u het tegoed terug storten. Verzendkosten voor de retour zending worden niet door Oeteljee vergoed.

De ontvangen track en trace code is niet bekend bij PostNL
Zodra uw bestelling klaar staat om verzonden te worden ontvangt u hiervan automatisch een bevestiging e-mail van Oeteljee. Bij pakketpost wordt hierbij ook de track en trace code van uw verzending aangegeven. Deze track en trace code is na in scannen door PostNL op www.tracktrace.nl binnen 24 uur zichtbaar.

Oeteljee heeft hier geen invloed op waardoor het voor kan komen dat uw track en trace code niet zichtbaar wordt. Hiervoor kunt u het beste contact op nemen met PostNL.

Klopt de voorraad op de website?
De voorraden op onze website zijn indicatief. Dat wil zeggen dat de actuele voorraad in onze winkel altijd hoger is dan online om te voorkomen dat online artikelen toch uitverkocht zijn.

In de drukste weken voor carnaval kan het echter zo zijn dat online een artikel nog te bestellen is maar door drukte in de winkel al uitverkocht is. Het bedrag van het vervallen artikel zal dan door Oeteljee direct worden terug gestort.

Tijdens de laatste weken voor carnaval is het enorm druk bij Oeteljee. Om teleurstelling te voorkomen is onze website dan nog wel beschikbaar maar is online bestellen niet meer mogelijk. U kunt dan alleen nog in onze winkel langs komen om artikelen te kopen.

Ik heb gemaild maar nog geen antwoord gekregen
Tijdens de aanloop naar carnaval is het enorm druk bij Oeteljee en krijgen wij vele vragen en verzoeken per e-mail. Wij trachten zo snel en zoveel als mogelijk deze te beantwoorden. Nog geen bericht gehad, geen paniek. U ontvangt altijd een bericht van ons.

Kan ik ook langskomen in de winkel?
Ja dat is zeker mogelijk. U bent van harte welkom om onze artikelen in de winkel te komen bekijken en de Oeteldonkse sfeer te proeven. Onze adres gegevens kunt u hier vinden alsmede een juiste route beschrijving en navigatie gegevens. Tot binnenkort?

Stuur in dat geval gerust een e-mail zodat we uw vraag alsnog kunnen beantwoorden.

Waarom kan ik een jasje online niet bestellen?
Oeteljee vervaardigd alle jasjes zelf. In veel gevallen is passen noodzakelijk om er zeker van te zijn dat het jasje naar tevredenheid gedragen kan worden.

Daarnaast is tijdens de carnavalsperiode het verloop van de gepimpte jasjes zo groot dat dit online niet bij te houden valt. In onze winkel kun je het meest actuele aanbod van jasjes vinden en deze staan dan ook nog niet online.

Welke maten jasjes zijn nog beschikbaar?
In de drukke perioden is het verloop van kale en gepimpte jasjes erg groot. Het streven van Oeteljee is om alle maten beschikbaar te hebben maar zeker in de aanloop naar carnaval is dit niet op alle dagen mogelijk. Aangezien de jasjes vaak verschillend per persoon uitvallen is langskomen noodzakelijk om er zeker van te zijn dat een jasje perfect valt.

Ik heb een jasje afgegeven om te pimpen, wanneer is deze klaar?
Zodra uw jasje klaar is krijgt u hiervan een sms bericht van Oeteljee. Gezien het enorme aanbod van te pimpen jasjes maken we in de aanloop naar carnaval een inschatting van het werk om aan te nemen om er zorg voor te dragen dat alle jasjes op tijd gereed zijn.

Tip: kom ruimschoots op tijd om jasjes te pimpen om teleurstelling te voorkomen!

Ik wil emblemen laten borduren, wat gaat dit kosten?
Voor een juiste prijsopgave is het noodzakelijk te weten in welke afmetingen en aantallen u een embleem wilt laten borduren. Heeft u al een ontwerp dan kunt u deze aan ons toe sturen met de afmetingen en aantallen en u ontvangt van ons een passende prijsopgave.

Kan ik ook pinnen in de winkel?
Ja dat is uiteraard mogelijk.

Kan ik bestelde emblemen strijken?
In veel gevallen wel. Toch adviseren wij om opstrijkbare emblemen ondanks de lijmlaag toch vast te naaien om verlies of aftrekken te voorkomen!

Kan ik mijn jasje laten pimpen?
Uiteraard is dit ook mogelijk. Heeft u al een jasje kom dan gerust langs in onze winkel om uw jasje naar eigen wens te pimpen. Onze coupeuses kunnen dan vervolgens de fournituren en emblemen voor u aanbrengen. Zelf handig met naald en draad? Ook geen probleem, dan voorzien wij u van deskundig advies en neemt u de fournituren en emblemen mee en gaat u lekker zelf aan de knutsel!

Fidget Spinners

Sterrenbeeld emblemen

Rozet Geboren getogen Oeteldonker

Video: kijkje bij Oeteljee

© 2011 - 2017 Oeteljee Den Bosch | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel