Veel gestelde vragen

Op deze pagina treft u de meest gestelde vragen aan Oeteljee. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

 

Ik wil bestellen, maar heb het morgen of overmorgen al nodig. Lukt dit?
Ik heb een bestelling geplaatst, maar weet niet of deze gelukt is?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Ik heb bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden, maar heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Kan ik mijn bestelling retour zenden?
De ontvangen track en trace code is niet bekend bij PostNL?
Ik heb gemaild, maar nog geen antwoord gekregen?
Kan ik ook langskomen in de winkel?
Waarom kan ik een jasje online niet bestellen?
Welke maten jasjes zijn nog beschikbaar?
Ik heb een jasje afgegeven om te pimpen, wanneer is deze klaar?
Ik wil emblemen laten borduren, wat gaat dit kosten?
Kan ik ook pinnen in de winkel?
Kan ik bestelde emblemen strijken?
Kan ik mijn jasje laten pimpen?
 

Ik wil bestellen, maar heb het morgen of overmorgen al nodig. Lukt dit?
Oeteljee tracht bestellingen voor zover mogelijk binnen 24 uur te verzenden. Tijdens het carnavalseizoen, in de periode van september t/m maart, krijgen wij echter zoveel bestellingen binnen dat dit soms langer kan duren. Daarnaast zijn wij afhankelijk van PostNL welke de bezorging verzorgt.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar weet niet of deze gelukt is?
Wanneer u een bestelling online heeft geplaatst en deze heeft afgerond middels een betaalopdracht krijgt u hiervan automatisch een bevestigingsmail toegezonden op het door u ingevoerde e-mailadres. Check of dit het juiste e-mailadres is en of de bevestigingsmail niet in de spam map van uw e-mailprogramma terecht is gekomen.

Verkeerd e-mail adres ingevuld? Laat dit ons dan even weten, zodat we dit voor u kunnen aanpassen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Zodra uw bestelling gereed is, wordt deze verzonden naar het opgegeven bezorgadres. Wij trachten dit zo snel mogelijk te doen. In de carnavalsperiode september t/m maart krijgen wij echter zeer veel bestellingen binnen waardoor het verzenden langer kan duren. Bestellingen met op maat gemaakte artikelen (zoals bijvoorbeeld naamemblemen) nemen doorgaans enkele dagen in beslag voordat deze kunnen worden verzonden, aangezien Oeteljee deze artikelen zelf produceert.

Nadat uw bestelling wordt verzonden krijgt u hiervan automatisch een bevestiging gemaild.

Ik heb bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden, maar heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Zodra uw bestelling klaar staat om te worden aangeboden bij PostNL krijgt u hiervan automatisch een e-mail toegezonden. Het tijdstip van aanbieden bepaalt wanneer de verzending kan worden bezorgd. Aangezien wij 24/7 bestellingen gereedmaken kunt u hiervan ook 's avonds of in het weekend een automatische e-mail bevestiging krijgen. Klaargemaakte bestellingen na 17:00 uur worden dan ook pas de volgende dag in de ophaalronde meegenomen. Klaargemaakte bestellingen in het weekend worden pas op maandag in de ophaalronde meegenomen.

Voorbeeld 1: U krijgt donderdagavond na 17:00 uur een bevestiging dat uw bestelling wordt verzonden. Deze wordt dan vrijdag door PostNl verzonden en zaterdag of dinsdag bij u bezorgd, afhankelijk van de drukte bij PostNL.

Voorbeeld 2: U krijgt zaterdag overdag een bevestiging dat uw bestelling wordt verzonden. Uw bestelling wordt dan pas dinsdag bij u bezorgd, aangezien PostNL op maandag geen brievenbuspost bezorgt.

Uitzondering: Pakketpost wordt van maandag t/m zaterdag door PostNL bezorgd. U krijgt bij verzending als pakketpost ook een track & trace code, waarmee u de verzending en het bezorgmoment kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat kan. Lees op de pagina bestelling afhalen hoe u dit online kunt aangeven.

Kan ik mijn bestelling retour zenden?
Ja, dit is uiteraard mogelijk. Indien een besteld artikel niet aan de verwachting voldoet, kunt u dit meteen na ontvangst aan Oeteljee kenbaar maken door een e-mail aan Oeteljee te sturen of gebruik te maken van ons retourformulier.

Na ontvangst van de retour gezonden artikelen zullen wij u het tegoed terugstorten. Verzendkosten voor de retourzending worden niet door Oeteljee vergoed.

De ontvangen track en trace code is niet bekend bij PostNL?
Zodra uw bestelling klaarstaat om te worden verzonden ontvangt u hiervan automatisch een bevestiging e-mail van Oeteljee. Bij pakketpost wordt hierbij ook de track & trace code van uw verzending aangegeven. Deze track & trace code is na inscannen door PostNL op www.tracktrace.nl binnen 24 uur zichtbaar.

Oeteljee heeft hier geen invloed op, waardoor het kan voorkomen dat uw track-en-trace code niet zichtbaar wordt. Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met PostNL.

Ik heb gemaild, maar nog geen antwoord gekregen?

 

Tijdens de aanloop naar carnaval is het enorm druk bij Oeteljee en krijgen wij vele vragen en verzoeken per e-mail. Wij trachten zo snel en zoveel als mogelijk deze te beantwoorden. Nog geen bericht gehad? Geen paniek! U ontvangt altijd een bericht van ons.

Kan ik ook langskomen in de winkel?
Ja, dat is zeker mogelijk. U bent van harte welkom om onze artikelen in de winkel te komen bekijken en de Oeteldonkse sfeer te proeven. Onze adresgegevens kunt u hier vinden, alsmede een juiste routebeschrijving en navigatiegegevens.Tot binnenkort?

Stuur in dat geval gerust een e-mail zodat we uw vraag alsnog kunnen beantwoorden.

Waarom kan ik een jasje online niet bestellen?
Oeteljee vervaardigd alle jasjes zelf. In veel gevallen is passen noodzakelijk om er zeker van te zijn dat het jasje naar tevredenheid gedragen kan worden.

Daarnaast is tijdens de carnavalsperiode het verloop van de gepimpte jasjes zo groot dat dit online niet bij te houden valt. In onze winkel kun je het meest actuele aanbod van jasjes vinden en deze staan dan ook nog niet online.

Welke maten jasjes zijn nog beschikbaar?
In de drukke perioden is het verloop van kale en gepimpte jasjes erg groot. Het streven van Oeteljee is om alle maten beschikbaar te hebben maar zeker in de aanloop naar carnaval is dit niet op alle dagen mogelijk. Aangezien de jasjes vaak verschillend per persoon uitvallen is langskomen noodzakelijk om er zeker van te zijn dat een jasje perfect valt.

Ik heb een jasje afgegeven om te pimpen, wanneer is dit klaar?
Zodra uw jasje klaar is, krijgt u hiervan een sms-bericht van Oeteljee. Gezien het enorme aanbod van te pimpen jasjes maken we in de aanloop naar carnaval een inschatting van het werk om aan te nemen, om er zorg voor te dragen dat alle jasjes op tijd gereed zijn.

Tip: kom ruimschoots op tijd om jasjes te pimpen om teleurstelling te voorkomen!!

Ik wil emblemen laten borduren, wat gaat dit kosten?
Voor een juiste prijsopgave is het noodzakelijk te weten in welke afmetingen en aantallen u een embleem wilt laten borduren. Heeft u al een ontwerp, dan kunt u dit aan ons toesturen met de gewenste afmetingen en aantallen en u ontvangt van ons een passende prijsopgave.

Kan ik ook pinnen in de winkel?
Ja, dat is uiteraard mogelijk.

Kan ik bestelde emblemen strijken?
In veel gevallen wel. Toch adviseren wij om opstrijkbare emblemen, ondanks de lijmlaag, toch vast te naaien om verlies of aftrekken te voorkomen!

Kan ik mijn jasje laten pimpen?
Uiteraard is dit ook mogelijk. Heeft u al een jasje, kom dan gerust langs in onze winkel om uw jasje naar eigen wens te pimpen. Onze coupeuses kunnen dan vervolgens de fournituren en emblemen voor u aanbrengen. Zelf handig met naald en draad? Ook geen probleem, dan voorzien wij u van deskundig advies en neemt u de fournituren en emblemen mee en gaat u lekker zelf aan de knutsel!

Betaal veilig

 

© 2011 - 2019 Oeteljee Den Bosch | sitemap | rss
Oeteljee.nl maakt gebruik van cookies om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.