Veel gestelde vragen

Op deze pagina treft u de meest gestelde vragen aan Oeteljee. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Ik wil bestellen, maar heb het morgen of overmorgen al nodig. Lukt dit?
Ik heb een bestelling geplaatst, maar weet niet of deze gelukt is?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Ik heb bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden, maar heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Kan ik mijn bestelling retour zenden?
De ontvangen track en trace code is niet bekend bij PostNL?
Ik heb gemaild, maar nog geen antwoord gekregen?
Welke maten jasjes zijn nog beschikbaar?
Ik wil emblemen laten borduren, wat gaat dit kosten?
Kan ik bestelde emblemen strijken?

 

Ik wil bestellen, maar heb het morgen of overmorgen al nodig. Lukt dit?
Oeteljee tracht bestellingen voor zover mogelijk binnen 1 a 2 dagen te verzenden.

Het verzenden van bepaalde artikelen kan in de drukke carnavalsperiode wel eens langer duren.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar weet niet of deze gelukt is?
Wanneer u een bestelling online heeft geplaatst en deze heeft afgerond middels een betaalopdracht krijgt u hiervan automatisch een bevestigingsmail toegezonden op het door u ingevoerde e-mailadres. Check of dit het juiste e-mailadres is en of de bevestigingsmail niet in de spam map van uw e-mailprogramma terecht is gekomen.

Verkeerd e-mail adres ingevuld? Laat dit ons dan even weten, zodat we dit voor u kunnen aanpassen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Zodra uw bestelling gereed is, wordt deze verzonden naar het opgegeven bezorgadres. Wij trachten dit zo snel mogelijk te doen. In de carnavalsperiode september t/m maart krijgen wij echter zeer veel bestellingen binnen waardoor het verzenden langer kan duren. Bestellingen met op maat gemaakte artikelen (zoals bijvoorbeeld naamemblemen) nemen doorgaans enkele dagen in beslag voordat deze kunnen worden verzonden, aangezien Oeteljee deze artikelen zelf produceert.

Nadat uw bestelling wordt verzonden krijgt u hiervan automatisch een bevestiging gemaild.

Ik heb bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden, maar heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Zodra uw bestelling klaar staat om te worden aangeboden bij PostNL krijgt u hiervan automatisch een e-mail toegezonden. Het tijdstip van aanbieden bepaalt wanneer de verzending kan worden bezorgd. Aangezien wij 24/7 bestellingen gereedmaken kunt u hiervan ook 's avonds of in het weekend een automatische e-mail bevestiging krijgen. Klaargemaakte bestellingen na 17:00 uur worden dan ook pas de volgende dag in de ophaalronde meegenomen. Klaargemaakte bestellingen in het weekend worden pas op maandag in de ophaalronde meegenomen.

Voorbeeld 1: U krijgt donderdagavond na 17:00 uur een bevestiging dat uw bestelling wordt verzonden. Deze wordt dan vrijdag door PostNl verzonden en zaterdag of dinsdag bij u bezorgd, afhankelijk van de drukte bij PostNL.

Voorbeeld 2: U krijgt zaterdag overdag een bevestiging dat uw bestelling wordt verzonden. Uw bestelling wordt dan pas dinsdag bij u bezorgd, aangezien PostNL op maandag geen brievenbuspost bezorgt.

Uitzondering: Pakketpost wordt van maandag t/m zaterdag door PostNL bezorgd. U krijgt bij verzending als pakketpost ook een track & trace code, waarmee u de verzending en het bezorgmoment kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling retour zenden?
Ja, dit is uiteraard mogelijk. Indien een besteld artikel niet aan de verwachting voldoet, kunt u dit meteen na ontvangst aan Oeteljee kenbaar maken door een e-mail aan Oeteljee te sturen of gebruik te maken van ons retourformulier.

Ons retour adres verloopt via onze verzendservice van MyParcel:

142355 - (vul tussen de haakjes uw ordernummer in)
MyParcel.nl
Afd. Retouren
Postbus 442
2130AK Hoofddorp

Na ontvangst van de retour gezonden artikelen zullen wij u het tegoed terugstorten. Verzendkosten voor de retourzending worden niet door Oeteljee vergoed.

De ontvangen track en trace code is niet bekend bij PostNL?
Zodra uw bestelling klaarstaat om te worden verzonden ontvangt u hiervan automatisch een bevestiging e-mail van Oeteljee. Bij pakketpost wordt hierbij ook de track & trace code van uw verzending aangegeven. Deze track & trace code is na inscannen door PostNL op www.tracktrace.nl binnen 24 uur zichtbaar.

Oeteljee heeft hier geen invloed op, waardoor het kan voorkomen dat uw track-en-trace code niet zichtbaar wordt. Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met PostNL.

Ik heb gemaild, maar nog geen antwoord gekregen?
Tijdens de aanloop naar carnaval is het enorm druk bij Oeteljee en krijgen wij vele vragen en verzoeken per e-mail. Wij trachten zo snel en zoveel als mogelijk deze te beantwoorden. Nog geen bericht gehad? Geen paniek! U ontvangt altijd een bericht van ons.

Welke maten jasjes zijn nog beschikbaar?

In de drukke perioden is het verloop van kale en gepimpte jasjes erg groot. Het streven van Oeteljee is om alle maten beschikbaar te hebben maar zeker in de aanloop naar carnaval is dit niet op alle dagen mogelijk.

Ik wil emblemen laten borduren, wat gaat dit kosten?
Voor een juiste prijsopgave is het noodzakelijk te weten in welke afmetingen en aantallen u een embleem wilt laten borduren. Heeft u al een ontwerp, dan kunt u dit aan ons toesturen met de gewenste afmetingen en aantallen en u ontvangt van ons een passende prijsopgave.

Kan ik bestelde emblemen strijken?
In veel gevallen wel. Toch adviseren wij om opstrijkbare emblemen, ondanks de lijmlaag, toch vast te naaien om verlies of aftrekken te voorkomen!

Volg ons ook op

Betaal veilig

Uw winkelwagen:

Wat jammer, er staat zo te zien nog niets in uw winkelwagentje!

 

Holland zingt Hazes artikelen

 

© 2011 - 2024 Oeteljee Den Bosch | sitemap | rss